Digitalno trženje
Vpliv digitalnega trženja na determinante zdravja.
Vpliv digitalnega trženja na determinante zdravja.
Klasično in digitalno trženje nas spremlja na vsakem koraku od zgodnjega otroštva. Otroci in mladostniki so še posebej dovzetni za marketinške strategije na področju trženja nezdravih živil. Večina trženja na področju prehrane promovira energijsko bogata in hranilno revna živila, pogosto z visoko vsebnostjo nasičenih maščob, sladkorjev in soli, kar po raziskavah vodi v slabše izbiranje živil in ima pomemben vpliv na zdravje. Omejevanje trženja nezdrave hrane otrokom predstavlja pomemben dejavnik v boji proti otroški debelosti in ustvarjanju temeljev za zdravo življenje
Na področju digitalnega trženja na področju prehrane potekajo različni ukrepi:
CLICK TOOL – Raziskava o izpostavljenosti otrok digitalnemu trženju nezdrave hrane ter brezalkoholnih in alkoholnih pijač bo potekala preko aplikacije CLICK. Na podlagi pridobljenih rezultatov bodo izdana priporočila in ukrepi za zmanjšanje izpostavljenosti otrok in mladostnikov tovrstnemu trženju.
Prehrana otrok v prvih 3 letih življenja močno vpliva na njihovo preživetje, zdravje in razvoj skozi vse življenje. Pomembno je, da odločitev o hranjenju naših dojenčkov in otrok temelji na najnovejših znanstvenih dokazih in raziskavah, brez pritiska digitalnega trženja. Trženje mlečnih formul ima vpliv na odločanje mater o dojenju in posledično vpliva na dolgoročno zdravje otrok.
Pojav digitalnih medijev je ponudil nove priložnosti za tržno komuniciranje alkoholnih pijač. V nasprotju s tradicionalnim, digitalno tržno komuniciranje oglaševalcem ponuja priložnosti za spodbujanje stalnega vključevanja in posamezniku prilagojene interakcije s potencialnimi potrošniki. Trenutna zakonodaja v Sloveniji ni zadostna in digitalnega tržnega komuniciranja alkoholnih pijač ne omejuje ustrezno, saj je bila sprejeta leta 2002 in velja samo za tiste tržne kanale, ki so bili do tedaj razviti.
Digitalno tržno komuniciranje alkoholnih pijač v Sloveniji – pregled stanja, zakonodaje in izzivov
Preverite izdana gradiva s področja digitalnega trženja.
Trženje hrane predstavlja pomemben dejavnik pri oblikovanju bodisi zdravih ali nezdravih prehranskih navad in ima pomemben vpliv na razvoj debelosti pri otrocih.
S popularnostjo družbenih omrežij raste tudi oglaševanje živil in pijač na digitalnih platformah, kjer se uporablja številne nove visoko učinkovite promocijske tehnike. Večina trženja hrane in pijače je usmerjena v promocijo nezdravih izdelkov, kot so hitra hrana (44 %) in sladkane pijače (9 %).
Podrobnoodstotkov otrok in mladostnikov je na družbenih omrežij med uporabo izpostavljenih trženju hrane.