Digitalno trženje

Irska: samo-regulacija digitalnega trženja otrokom

Digitalno trženje

Na Irskem so decembra 2017 sprejeli oglaševalski kodeks, ki vsa družbena omrežja omejuje pri tarčnem prikazovanju oglasov za živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in/ali soli otrokom, starim manj kot 15 let.

Zadnje posodobljeno: 18.11.2022
Objavljeno: 02.03.2018

Zakonske (regulatorne) in ko-regulatorne omejitve oglaševanja otrokom v povezavi z dejavniki nezdravega življenjskega sloga se v številnih državah, tudi v Sloveniji, nanašajo le na programske vsebine tradicionalnih medijev, ki so namenjene otrokom. Te omejitve niso učinkovite, saj otroci spremljajo tudi oglase v sklopu programskih vsebin, ki primarno niso namenjene njim (npr. družinski filmi) oziroma uporabljajo digitalne medije, ki (še) niso regulirani. Digitalni mediji v nasprotju s tradicionalnimi uporabljajo izrazito tarčno oglaševanje, kar je priložnost za večjo učinkovitost obstoječega koncepta regulacije oglaševanja otrokom.

Več informacij je dosegljivih na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Območna enota Kranj

Oktober na Gorenjskem v znamenju duševnega zdravja

Podrobno
24-urno gibalno vedenje

Svetovni dan hoje – preprost korak do boljšega zdravja

Podrobno
Javni pozivi

Javno zbiranje ponudb za Najem poslovnih prostorov za potrebe NIJZ

Podrobno

Išči