Cilj programa o komuniciranju v zdravstvu je zagotoviti zdravstvenim delavcem in strokovnjakom v zdravstvenem sektorju potrebna znanja in veščine za učinkovito in uspešno komuniciranje s ključnimi javnostmi. Med obravnavanimi vsebinami bodo odnosi z javnostmi v zdravstvu, komuniciranje z zaposlenimi, bolniki, svojci in novinarji, opolnomočenje bolnikov in zdravstvena pismenost, komunikacijske kampanje v zdravstvu, digitalno in krizno komuniciranje, asertivno komuniciranje, reševanje konfliktov in mediacija v zdravstvu. Nosilec programa je prof dr. Dejan Verčič, vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na FDV.
Učni program v obsegu šestdesetih ur bo prvič izveden v začetku leta 2025, pri izvedbi pa sodelujejo profesorji in strokovnjaki s Fakultete za družbene vede (dr. Sara Atanasova, prof. dr. Tanja Kamin, prof. dr. Dejan Verčič), Javnega zavoda RS za presaditev organov in tkiv Slovenija transplant (Andrej Gadžijev), Klinike Golnik (asist. dr. Anja Simonič), Nacionalnega inštituta za javno zdravje (Katja Turk, dr. Mitja Vrdelja), Onkološkega inštituta Ljubljana (mag. Amela Duratović Konjević), Zavoda RS za transfuzijsko medicino (mag. Natalija Lampreht), Zdravstvenega doma Ljubljana (mag. Rajka Vignjević Pupovac), Združenja zdravstvenih zavodov Slovenije (dr. Saša Terseglav, Maja Zdolšek), ZRC SAZU (izr. prof. dr. Dan Podjed) in dramaturginja Tatjana Zidar Gale. Gre za prvi tak program v Sloveniji in ob uspešni izvedbi snovalci napovedujejo njegovo nadgradnjo in bolj poglobljene obravnave ključnih področij zdravstvenega in strateškega komuniciranja v zdravstvu.