Na Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF smo s kampanjo “Najtežje besede”, ki v središče postavlja spletno svetovalnico za mlade, osvojili kar tri zlata in eno srebrno priznanje:
1. mesto v kategoriji Dobro za družbo
1. mesto v kategoriji Izkušnja znamke
1. mesto v kategoriji Digitalna kampanja
2. mesto v kategoriji Kreativna uporaba medijev
Spletna svetovalnica za mlade www.tosemjaz.net igra pomembno vlogo pri podpori odraščajočih otrok in mladostnikov na njihovi poti odraščanja. Zagotavlja jim varno okolje, kjer lahko anonimno poiščejo pomoč, nasvete in informacije glede številnih vprašanj in težav, s katerimi se soočajo. To sem jaz ponuja strokovno podprto vsebino na različnih področjih, kot so čustveno počutje, medosebni odnosi, spolnost, šola, kariera in še več.
Hvala strokovni žiriji, ki je prepoznala naše prizadevanje za krepitev duševnega zdravja mladih, in hvala agenciji Pristop za nagrajeno sodelovanje.