V akciji tokrat nagovarjamo predvsem mlade. Naš cilj je, da bi do energijskih pijač razvili kritičen odnos, ter da bi se bolje zavedali zdravih alternativ, s katerimi se bodo lažje spopadali z vsakodnevnimi izzivi. To so predvsem zdrava prehrana, več športa in dober spanec. Z zdravim življenjskim slogom se bo izboljšalo tudi njihovo počutje.
»Poraba energijskih pijač med mladimi narašča, starostna meja uživanja pa se znižuje,« opozarja Vesna Marinko, generalna direktorica Direktorata za javno zdravje z Ministrstva za zdravje, in poudarja: »Energijske pijače so pogosto videti kot nekaj nedolžnega in vabljivega, nekaj, kar pomaga zdržati dan, poveča koncentracijo. Mladi jih pogosto uživajo tudi zaradi vrstniškega pritiska oziroma »ker so kul«. To kampanjo zato usmerjamo posebej v mladostnike. V preteklosti smo aktivnosti usmerjali predvsem v starše, učitelje in trenerje, v tej kampanji pa so mladi tudi sooblikovalci vsebin in sporočil, ki so jim namenjene. Želimo, da se vprašajo, zakaj sploh posegajo po energijskih pijačah in kaj je zanje dobro. Pomembno je, da se zavedajo, da obstajajo boljše alternative.«

Kampanjo ozaveščanja o nevarnostih uživanja energijskih pijač med otroki in mladostniki že več let izvajamo NIJZ, Ministrstvo za zdravje, v sodelovanju s stroko in nevladnim sektorjem kot skupen odziv na visok porast porabe in normalizacijo pitja energijskih pijač v tej skupini.
Pri tem poudarjamo, da niti ena sestavina energijskih pijač – kofein, tavrin, sladkor, glukuronolakton – ni primerna za otroke in mladostnike. Ne gre za nevtralne pijače, temveč izdelek s ciljno oglaševalsko strategijo, ki igra na potrebe mladih po energiji, pripadnosti in uspehu. Prav je, da mladi oglaševalske stretegije razumejo. Kofein in druge snovi v teh pijačah lahko resno vplivajo na njihov razvoj.