Digitalno trženje

Poročilo Life on ‘likes’

Digitalno trženje

V Angliji je januarja 2018 izšlo poročilo Komisarke za otroke Life on 'likes', ki prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom.

Zadnje posodobljeno: 18.11.2022
Objavljeno: 22.01.2018

Poročilo Komisarke za otroke Life on ‘likes’, ki je dosegljivo na naslednji povezavi, prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom. Lancetov strokovni komentar na poročilo najdete na naslednji povezavi. Objavo podatkov manjše raziskave na temo uporabe digitalneih medije v in odnosa do digitalnega trženja pri mladih, ki jo je naredila mladinska organizacija No Excuse za objavo na delavnici NIJZ od digitalnem trženju najdete na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
NIJZ

Podarite čas, polepšajte dan – obeležite mednarodni dan starejših!

Podrobno
NIJZ

Mednarodni dan starejših 2025: »Starejši kot gonilo lokalnih in globalnih sprememb«

Podrobno
Programi

Letos posebna pozornost povezovanju v praksi

Podrobno

Išči