Digitalno trženje

Poročilo Life on ‘likes’

Digitalno trženje

V Angliji je januarja 2018 izšlo poročilo Komisarke za otroke Life on 'likes', ki prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom.

Zadnje posodobljeno: 18.11.2022
Objavljeno: 22.01.2018

Poročilo Komisarke za otroke Life on ‘likes’, ki je dosegljivo na naslednji povezavi, prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom. Lancetov strokovni komentar na poročilo najdete na naslednji povezavi. Objavo podatkov manjše raziskave na temo uporabe digitalneih medije v in odnosa do digitalnega trženja pri mladih, ki jo je naredila mladinska organizacija No Excuse za objavo na delavnici NIJZ od digitalnem trženju najdete na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Mediji

Komunikacijska gradiva in kampanje

Podrobno
Območna enota Maribor

Rožnati oktober – mednarodni mesec osveščanja o raku dojk

Podrobno
Nalezljive bolezni

Tedensko spremljanje respiratornega sincicijskega virusa (RSV)

Podrobno

Išči