Programi

Zlato priznanje za kampanjo “Najtežje besede”

Programi

Na letošnji konferenci SEMPL, eni najbolj prepoznavnih konferenc o marketingu in komunikacijah v regiji, je kampanja Nacionalnega inštituta za javno zdravje "Najtežje besede" prejela zlato priznanje v kategoriji "najbolj usmerjena kampanja".

Ne spreglejte
Zadnje posodobljeno: 18.11.2024
Objavljeno: 18.11.2024

Z inovativnim pristopom in dobro zastavljeno kampanjo smo prepričali žirijo in hkrati opozorili na pomembnost angažiranja mladostnikov, da spregovorijo o svojih težavah in stiskah, s katerimi se soočajo tekom odraščanja.

Kampanja “Najtežje besede” je promovirala spletno svetovalnico Tosemjaz.net, ki mladostnikom omogoča anonimno in brezplačno postavljanje vprašanj strokovnjakom ter pogovor o težavah in izzivih, s katerimi se srečujejo. Mladi namreč mnoge teme, stiske in težave lažje ubesedijo anonimno na spletu, kot da bi o njih govorili “iz oči v oči” s staršem, zdravnikom ali šolskim psihologom. Zato smo tukaj za njih – anonimno, strokovno in brezplačno.

 

Za dobro javno zdravje
Mediji

Zlato priznanje za kampanjo “Najtežje besede”

Podrobno
Podatki

Evidenca uživalcev drog

Podrobno
AMR in bolnišnične okužbe

Evropski dan antibiotikov 2024

Podrobno