25 prostovoljcev, starih od 15 do 17 let, je v šolskem letu 2024/25 na Šolskem centru Celje uspešno izvedlo 51 delavnic Pravi prijatelj. Vanje je bilo vključenih več kot 1300 vrstnikov od 1. do 4. letnika. Poleg pomena prijateljstva, podpornih in spoštljivih medosebnih odnosov so se v svojih delavnicah osredotočili na informiranje vrstnikov o praktičnih orodjih iz programa To sem jaz – zlasti na spoznavanje spletne svetovalnice #Tosemjaz in večmedijske priročniške literature kot dopolnilne opore pri spoprijemanju s težavami odraščanja. Pilotni pristop se je izkazal kot obetaven način vključevanja mladih v promocijo duševnega zdravja in vrednot prijateljstva, zato predstavlja dobro osnovo za nadaljnji razvoj. Vrstniški pristop je učinkovit način za sporočanje vsebin, povezanih z duševnim zdravjem. Kot menijo prostovoljci, »vrstniki lažje sprejmejo nasvete vrstnikov, vrstniki so priča istim stvarem in soočajo se s podobnimi težavami« … Iz fokusnih skupin je razvidno, da mladi prostovoljci prijateljstvo in dobrobit prijateljskih odnosov vidijo v pomembni navezavi z duševnim zdravjem, odnosi in zaupanjem ter večjo zmožnostjo za razreševanjem morebitnih težav. Večinoma so izrazili, da so se njihova pričakovanja skozi prostovoljstvo izpolnila in so bili iskreno zadovoljni s svojo vlogo.