V zadnjem času zaznavamo, da prihaja do težav pri izdaji eNapotnic s strani zdravnikov na sekundarni in terciarni ravni. Sistem v nekaterih primerih zavrača izdajo eNapotnic, zaradi česar se pacienti vračajo po eNapotnice k svojim osebnim izbranim zdravnikom na primarni ravni. Gre za tehnično napako, ki jo že odpravljamo. Napaka se je pojavila ob nadgradnji eNaročanja, ki odpravlja težave z nujnim navajanjem številke osnovne napotnice, izdane s strani osebnega zdravnika.
Prosimo vse zdravnike, ki bi imeli tovrstne težave, da se čimprej, ko zaznajo težavo, obrnejo na podpora@ezdrav.si. Sporočijo naj RIZDDZ zdravnika, ki ima težavo z izdajo eNapotnice, ter številko napotnice, s katero je težava.
Na NIJZ podpiramo izdajanje napotnic za diagnostične preiskave in nadaljnjo multispecialistično obravnavo pacientov s strani zdravnikov na sekundarni in terciarni ravni, tako da se pacienti ne vračajo po napotnice k svojim osebnim izbranim zdravnikom na primarni ravni.