Digitalno trženje

Poročilo Life on ‘likes’

Digitalno trženje

V Angliji je januarja 2018 izšlo poročilo Komisarke za otroke Life on 'likes', ki prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom.

Zadnje posodobljeno: 18.11.2022
Objavljeno: 22.01.2018

Poročilo Komisarke za otroke Life on ‘likes’, ki je dosegljivo na naslednji povezavi, prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom. Lancetov strokovni komentar na poročilo najdete na naslednji povezavi. Objavo podatkov manjše raziskave na temo uporabe digitalneih medije v in odnosa do digitalnega trženja pri mladih, ki jo je naredila mladinska organizacija No Excuse za objavo na delavnici NIJZ od digitalnem trženju najdete na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Mediji

5. maj 2025 – mednarodni dan higiene rok

Podrobno
Hrup

Mednarodni dan ozaveščanja o hrupu

Podrobno
Pitna voda

Epidemiološka preiskava NIJZ glede fekalnega onesnaženja v objektu Maximarket zaključena

Podrobno

Išči