Digitalno trženje

Digitalno trženje otrokom: nov javnozdravstveni izziv

Digitalno trženje

V 10. izdaji revije EuroHealthNet magazine je objavljen intervju z dr. Mojco Gabrijelčič Blenkuš o digitalnem trženju otrokom in o mednarodni delavnici, ki je na to tematiko potekala na NIJZ pod njenim vodstvom.

Zadnje posodobljeno: 18.11.2022
Objavljeno: 22.12.2017

Okolja, v katerih živimo, pomembno vplivajo na naše izbire. Trženje in oglaševanje različnih produktov pomembno sooblikuje naša življenjska okolja. Otroci in mladostniki so za trženje in oglaševanje še posebej dovzetni.

V današnjem času se kanali, po katerih poteka trženje, izrazito spreminjajo – klasični mediji, kot so televizija in tiskovine, izgubljajo na pomenu, trženje se vedno bolj širi v digitalni svet.

Očitno je, da je digitalno trženje povezano z vsemi dejavniki življenjskega sloga, s katerimi se ukvarja javno zdravje, tj. tobak, alkohol, video igre in igre na srečo, prehrana, telesna dejavnost itn., vključno z duševnim zdravjem.

Intervju je dostopen na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Nalezljive bolezni

Mesečno spremljanje prijavljenih nalezljivih bolezni

Podrobno
Nalezljive bolezni

Tedensko spremljanje lymske borelioze in klopnega meningoencefalitisa

Podrobno
Nalezljive bolezni

Tedensko spremljanje hemoragične mrzlice z renalnim sindromom (HMRS)

Podrobno

Išči