Centralni sistem eZdravja bo omogočal:
- hitrejše in enotno obveščanje uporabnikov o pomembnih zdravstvenih informacijah,
- boljšo integracijo zdravstvenih storitev,
- poenostavljeno upravljanje kontaktnih podatkov na enem mestu, kar bo zmanjšalo administrativne obremenitve.
Varovanje osebnih podatkov
NIJZ zagotavlja, da se z uvoženimi podatki ravna v skladu z vsemi veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov, vključno z Uredbo (EU) 2016/679 (Splošna uredba o varstvu podatkov – GDPR). Podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe sistema eZdravja in ne bodo posredovani tretjim osebam.
Kaj to pomeni za uporabnike?
Uporabniki, ki so registrirani na portalu zVEM in uporabljajo SMS-PASS, bodo obveščeni prek elektronske pošte. Če se kontaktni podatki spremenijo, bodo uporabniki lahko sami posodobili svoje podatke v sistemu zVEM ali prek ustreznih podpornih storitev eZdravja.
Pacienti bodo lahko svoje kontaktne podatke urejali prek portala zVEM ali pa pri svojem zdravniku in drugih izvajalcih zdravstvene dejavnosti
Uporabniki portala zVEM bodo lahko z novo posodobitvijo sami urejali svoje podatke na portalu. Vsem uporabnikom, ki za prijavo uporabljajo rešitev SMS-pass, bodo med svojimi potrjenimi kontaktnimi podatki našli svojo mobilno telefonsko številko in e-poštni naslov, ki ju uporabljajo za dostop do portala. Ostali uporabniki zVEM bodo lahko svoje kontaktne podatke vnesli in potrdili ročno. Ob vsaki spremembi bo uporabnik na novo telefonsko številko in e-poštni naslov prejel sporočilo za potrditev.
Kontaktne podatke bodo lahko posamezniki spremenili na svojem profilu pod razdelkom »Urejanje kontaktnih podatkov«:
Uporabnik portala klikne v desnem zgornjem kotu na svoj profil.
Pod zavihkom »Urejanje kontaktnih podatkov« lahko uporabnik spremeni svoje kontaktne podatke (mobilni telefon, e-pošta in stacionarni telefon).
Prednosti novega sistema urejanja kontaktnih podatkov
- Uporabniki portala si bodo lahko sami kadarkoli spremenili kontaktni podatek, ki ga bodo videli vsi izvajalci javnih zdravstvenih storitev v Sloveniji
- Pacientom za spremembo kontaktnih podatkov ne bo treba več do zdravnika, temveč si bodo lahko svoje podatke spremenili sami na portalu zVEM
- Vsi ostali si bodo lahko kontaktne podatke spremenili pri svojem osebnem zdravniku ali drugih izvajalcih zdravstvene dejavnosti
- Izvajalci zdravstvene dejavnosti bodo imeli dostop do ažurnih in veljavnih kontaktnih podatkov, kar bo omogočalo učinkovito komuniciranje s pacienti
Za več informacij obiščite portal zVEM.
Vsi drugi posamezniki, ki ne uporabljajo portala zVEM, bodo lahko svoje kontaktne podatke spremenili pri svojem izbranem osebnem zdravniku oz. pri katerem koli drugem izvajalcu zdravstvene dejavnosti ob zdravstveni obravnavi. Po vnosu bodo za potrditev novih kontaktnih podatkov prejeli SMS sporočilo z navodili za potrjevanje. Tako bodo kontaktni podatki zanesljivi in ažurni.