6. konferenca z naslovom “Naslavljanje kompleksnih problemov v hitro spreminjajočem se svetu (ESMC 2024), je ponudila navdihujočo mešanico strokovnega znanja in inovacij na področju socialnega marketinga ter vedenjskih in družbenih sprememb.
Pred konferenco je potekala tudi prva dvodnevna zimska šola usposabljanja evropskega društva za socialni marketing ESMA, kjer so udeleženci lahko poglobili svoje znanje in veščine s področja raziskovanja, strateškega načrtovanja in oblikovanja intervencij za zagotavljanje vedenjskih sprememb z uporabo transdisciplinarnega pristopa socialnega marketinga.
Mednarodno priznani akademiki in strokovnjaki so na konferenci predstavili več kot osemdeset različnih tematik in intervencij posvečenih raziskovanju in praksi ustvarjanja pozitivnih vedenjskih in družbenih sprememb, na primer s področij javnega zdravja, prehrane in okoljevarstva, migracij in socialne integracije. Izpostavljene so bile aktualne strokovne dileme, pobude in študije primerov, tako globalnih razsežnosti kot vezane na specifične lokalne izzive. Bogate razprave o najbolj perečih družbenih izzivih so navdihnile nova mednarodna sodelovanja za nove raziskave in intervencije z uporabo pristopa socialnega marketinga, ki bodo prve rezultate lahko predstavili že na naslednji svetovni konferenci socialnega marketinga prihodnje leto v Španiji. Več informacij o vsebinah, predstavljenih na konferenci, in prihodnji izvedbi, ki bo potekala 5.-7. novembra 2025 v Španiji, si lahko preberete na naslednji povezavi.