Digitalno trženje

Digitalno trženje

Najnovejše

Članki

Digitalno trženje

Program ZDAJ in prva slovenska nacionalna priporočila za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

V okviru projekta Skupaj za zdravje in operacije MoST/Nagradnje smo se na NIJZ z zunanjimi strokovnjaki lotili področja izpostavljenosti ekranom otrok in mladostnikov.

Digitalno trženje

Izpostavljenost digitalnemu trženju

Raziskava o izpostavljenosti otrok digitalnemu trženju nezdrave hrane ter brezalkoholnih in alkoholnih pijač, ki bo potekala preko aplikacije CLICK, bo na podlagi pridobljenih rezultatov oblikovala priporočila in ukrepe za zmanjšanje izpostavljenosti otrok in mladostnikov tovrstnemu trženju.

Digitalno trženje

Raziskava: Z zdravjem povezana vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji (Izsledki mednarodne raziskave HBSC, 2018)

Raziskava Z zdravjem povezano vedenje v šolskem obdobju (HBSC - Health Behaviour in School Aged Children) je mednarodna študija, ki je narejena na reprezentativnem vzorcu učencev in dijakov, starih 11, 13 in 15 let. Namen raziskave je longitudinalno spremljanje vedenja v zvezi z zdravjem v šolskem obdobju, ki vsake štiri leta po skupni metodologiji poteka v 43 državah Evrope in Severne Amerike.

Digitalno trženje

Program MIRA

Digitalno trženje

Začetek projekta – JA Best-ReMaP

Oktobra leta 2020 smo uspešno začeli projekt skupnega ukrepanja (Joint Action – JA) Best-ReMaP, ki združuje 36 partnerskih organizacij iz 24 evropskih držav.

Digitalno trženje

Strokovni posvet Vzgoja in izobraževanje v realnem in digitalnem svetu

V organizaciji Nacionalnega inštituta za javno zdravje in Slovenske mreže zdravih šol ter ob podpori Ministrstva za zdravje in Svetovne zdravstvene organizacije je 18. novembra 2019 v Ljubljani potekal strokovni posvet Vzgoja in izobraževanje v realnem in digitalnem svetu.

Digitalno trženje

NIJZ poziva k vseslovenski akciji dan brez telefona – dan za druženje v živo

V mesecu novembru, ki je mesec preprečevanja različnih oblik zasvojenosti vabimo, da se vsi Slovenci, ki uporabljajo pametne telefone, takih je bilo leta 2017 med osebami, starimi 16–74 let kar 73 %, za 1 dan ali vsaj nekaj ur odpovedo uporabi telefona in da ta čas preživijo z ljudmi - v pogovoru, skupnih aktivnostih, kot so športne aktivnosti, druženje, sprehodi ali pa čas porabijo za hobije in stvari, ki jih radi počnejo.

Digitalno trženje

Irska: samo-regulacija digitalnega trženja otrokom

Na Irskem so decembra 2017 sprejeli oglaševalski kodeks, ki vsa družbena omrežja omejuje pri tarčnem prikazovanju oglasov za živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in/ali soli otrokom, starim manj kot 15 let.

Digitalno trženje

Motnja “gaming disorder”

Na spletni strani Svetovne zdravstvene organizacije je bila januarja 2018 objavljena novica, da je zasvojenost z video igricami je v osnutku 11. revizije Mednarodne klasifikacije bolezni (ICD-11) prvič vključena kot motnja (“gaming disorder”), za katero je značilen vedenjski vzorec igranja (“digital-gaming” or “video-gaming”), ki ga označuje nezmožnost kontrole igranja video igric, dajanje prednosti igranju video […]

Digitalno trženje

Poročilo Life on ‘likes’

V Angliji je januarja 2018 izšlo poročilo Komisarke za otroke Life on ‘likes’, ki prinaša vpogled v uporabo digitalnih medijev pri otrocih med 8. in 12. letom.

Digitalno trženje

Digitalno trženje hrane otrokom

V zadnjih dveh letih, sta bili objavljeni dve pomembni poročili o digitalnem trženju hrane otrokom, in sicer Tackling food marketing to children in a digital world: trans-disciplinary perspectives in Who’s feeding the kids online?

Digitalno trženje

Položaj otrok v svetu 2017: Otroci v digitalnem svetu

V začetku decembra 2017 je UNICEF izdal poročilo z naslovom Položaj otrok v svetu 2017: Otroci v digitalnem svetu (angl. The State of the World’s Children 2017: Children in a Digital World). Poročilo opisuje različne vplive digitalne tehnologije na življenje otrok in njihove življenjske priložnosti ter tudi prednosti oziroma priložnosti in nevarnosti zaradi uporabe le-te.

Digitalno trženje

Deklaracija o digitalnem zdravju

Estonsko predsedovanje se je posvetilo e-zdravju in digitalizaciji podatkov v zdravstvenem sektorju.

Digitalno trženje

Digitalno trženje otrokom: nov javnozdravstveni izziv

V 10. izdaji revije EuroHealthNet magazine je objavljen intervju z dr. Mojco Gabrijelčič Blenkuš o digitalnem trženju otrokom in o mednarodni delavnici, ki je na to tematiko potekala na NIJZ pod njenim vodstvom.

Digitalno trženje

NIJZ in WHO organizirala delavnico na področju digitalnega trženja otrokom

Okolja, v katerih živimo, pomembno vplivajo na naše izbire. Trženje je pomembna determinanta izpostavljenosti preprečljivim dejavnikom tveganja za kronične nenalezljive bolezni; posebej dovzetni zanj so otroci in mladostniki.

Za dobro javno zdravje
Območna enota Murska Sobota

Zgeni.se po Pomurju 2024

Podrobno
Območna enota Murska Sobota

Zaključek akcije Zimska gibanica 2024

Podrobno
Območna enota Celje

Preventivni dnevi v marcu na Celjskem – zlasti o preprečevanju in zgodnjem odkrivanju raka

Podrobno