Z znanjem do boljšega zdravja

Irska: samo-regulacija digitalnega trženja otrokom

02. 03. 2018
Na Irskem so decembra 2017 sprejeli oglaševalski kodeks, ki vsa družbena omrežja omejuje pri tarčnem prikazovanju oglasov za živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in/ali soli otrokom, starim manj kot 15 let.

Zakonske (regulatorne) in ko-regulatorne omejitve oglaševanja otrokom v povezavi z dejavniki nezdravega življenjskega sloga se v številnih državah, tudi v Sloveniji, nanašajo le na programske vsebine tradicionalnih medijev, ki so namenjene otrokom. Te omejitve niso učinkovite, saj otroci spremljajo tudi oglase v sklopu programskih vsebin, ki primarno niso namenjene njim (npr. družinski filmi) oziroma uporabljajo digitalne medije, ki (še) niso regulirani. Digitalni mediji v nasprotju s tradicionalnimi uporabljajo izrazito tarčno oglaševanje, kar je priložnost za večjo učinkovitost obstoječega koncepta regulacije oglaševanja otrokom.

Več informacij je dosegljivih na naslednji povezavi